سفارش تبلیغ
صبا ویژن

راه های جذب مردان

راه های جذب مردان می‌تواند برای بسیاری از خانم‌ها تبدیل به سؤالی شود که به دنبال جواب آن می‌گردند. بسیاری از افرادی که در روابط عاطفی خود شکست می‌خورند و یا نمی‌توانند یک رابطه عاطفی را شکل دهند ممکن است به این فکر بیفتند که راه های جذب مردان چیست؟ به‌طورکلی داشتن عزت‌نفس و علاقه‌ای که شما به خودتان داشته باشید یکی از مهم‌ترین پیش‌نیازها برای جلب‌توجه دیگران به شماست. اما علاوه بر این شما می‌بایست برخی مهارت‌ها نظیر برقراری روابط اجتماعی را نیز به‌خوبی بدانید. اگر احساس می‌کنید در هر یک از این مسائل ضعیف هستید و یا دلیل شکست مکرر در روابط عاطفی‌تان را متوجه نمی‌شوید می‌توانید از یک مشاور کمک بگیرید. روانشناسان با بررسی الگوهای فکر و رفتار شما نقاط ضعفتان را شناسایی کرده و راه‌هایی را برای از بین بردن آن‌ها به شما آموزش خواهند داد. 

 

منبع :  راه های جذب مردان

 

 

 

راه های جذب مردان

راه‌های بسیاری برای جذب مردان وجود دارد. بااین‌حال بعضی از خانم‌ها در این زمینه با مشکلاتی مواجه می‌شوند و نیاز دارند تا نکاتی را دراین‌باره آموزش ببینند. به همین خاطر در این قسمت برخی از این راهکارها را با یکدیگر بررسی خواهیم کرد.

اعتمادبه‌نفس داشته باشید

افرادی که اعتمادبه‌نفس پایینی دارند معمولاً در روابط عاطفی شکست می‌خورند و نمی‌توانند برای طولانی‌مدت توجه فردی را به خود جلب کنند. هنگامی‌که شما خودتان برای شخصیت خود احترامی قائل نباشید نمی‌توانید از دیگران انتظار داشته باشید که به شما احترام بگذارند. شما می‌بایست در اولین قدم خود را باور داشته و اطمینان داشته باشید که لیاقت به دست آوردن بهترین‌ها را دارید. اعتمادبه‌نفس پایین باعث ایجاد این باور در شما می‌شود که سایرین از شما بهتر هستند و رفتار کردن بر اساس چنین باوری دیر یا زود باعث انتقال این تصور به ‌طرف مقابل شما می‌شود که او از شما بالاتر است و دلیلی ندارد خود را به شما محدود کند. اگر احساس می‌کنید درزمینه? ارزش دادن به خود یا اعتمادبه‌نفس مشکل دارید می‌توانید از یک روانشناس در این زمینه کمک بگیرید. برای آگاهی بیشتر درباره راه های افزایش اعتماد به نفس کلیک کنید.

راه های جذب مردان | برنامه‌ریزی کنید

داشتن برنامه‌های متنوع برای طول روز یکی از موضوعاتی است که باعث جلب‌توجه طرف مقابل به شما می‌شود. بی‌برنامگی باعث می‌شود این تصور در طرف مقابل ایجاد شود که شما جز او برنامه‌ای ندارید یا به‌عبارت‌دیگر در هر ساعتی از شبانه‌روز که اراده کند شما را در کنار خود خواهد داشت؛ اما در شرایطی که شما برای تمامی ساعات روز خود برنامه مشخصی داشته باشید و به این برنامه احترام بگذارید طرف مقابل نیز خواهد فهمید که صرفاً زمان‌های مشخصی را برای ارتباط با شما فرصت دارد و این می‌تواند او را به سمت شما مشتاق‌تر کند.

علاوه بر این برنامه‌های متنوع به این معناست که شما مهارت‌های مختلفی را آموزش خواهید دید یا موضوعات بیشتری برای صحبت با شریک احساسی خود دارید و این می‌تواند شما را برای وی جذاب‌تر کند. درحالی‌که بی‌برنامگی باعث یکنواختی در جریان زندگی و ارتباط شما خواهد شد که این موضوع می‌تواند باعث سرد شدن روابط عاطفی میان شما باشد.

تماس با مشاور

هویت داشته باشید

یکی از راهکارها برای جلب‌توجه مردان این است که برای خود هویتی مشخص و مستقل داشته باشید. شما می‌بایست اصول و باورهای مربوط به خود را داشته باشید و پایبندی خود را به آن‌ها نشان دهید. خانم‌هایی که همیشه از طرف مقابل خود حرف‌شنوی دارند علی‌رغم این تصور که همسر خود را راضی نگه‌داشته‌اند اما در حقیقت این پیام را به وی منتقل می‌کنند که او اجازه دارد برای آن‌ها تصمیم بگیرد. اگر می‌خواهید همسر یا شریک عاطفی‌تان را به سمت خود جذب کنید بهتر است به باورهای خود اهمیت بیشتری بدهید.

ابهام داشته باشید

یک اصل روانشناسی بیان می‌کند که پدیده‌های مبهم توجه بیشتری را به خود جلب می‌کنند. همه ما به تجربه متوجه این موضوع شده‌ایم که طرح‌ها و تصاویر پیچیده برای مدت بیشتری می‌توانند ما را به خود مشغول کنند. درنتیجه اگر به دنبال راه های جذب مردان هستید بهتر است تا حدودی در روابط خود مبهم رفتار کنید و همیشه طرف مقابل را در جریان همه‌چیز نگذارید. برای آگاهی بیشتر درباره شناخت مردان کلیک کنید.

راه های جذب مردان | نقش بازی نکنید

دروغ گفتن و تظاهر به آنچه نیستید اگرچه در کوتاه‌مدت باعث جذب افراد بسیاری به سمت شما خواهد شد بااین‌حال برملا شدن این موضوع می‌تواند ضربه‌ای به اعتماد طرف مقابل ایجاد کند که جبران آن گاهی غیرممکن خواهد بود. به همین خاطر بهتر است برای جلب‌توجه فردی به سمت خود از رفتارهای نمایشی یا ادعاهای خلاف واقع استفاده نکنید.

همراه خوبی باشید

یکی از مهم‌ترین مسائل برای جذب مردان یا هر فرد دیگری به سمت خود این است که دیگران احساس کنند شما حرف‌هایشان را می‌فهمید و می‌توانند روی کمکتان حساب کنند. برای رسیدن به این هدف مهم‌ترین موضوع این است که ارزش‌ها و روحیات طرف مقابل خود را بشناسید. آموختن راهکارهایی در ارتباط با گوش دادن فعال، مهارت صحبت کردن و همین‌طور شناخت موضوعاتی که می‌توانند به ‌طرف مقابلتان احساس آرامش یا نشاط بدهند معمولاً باعث علاقه وی به ادامه ارتباط خواهند شد.

با صراحت صحبت کنید

بسیاری از خانم‌ها انتظار دارند که طرف مقابل بدون صحبت کردن متوجه احساسات و خواسته‌های آن‌ها شده و دقیقاً مطابق میلشان رفتار کند. هنگامی‌که شما خواسته‌ها یا دلایل ناراحتیتان را با طرف مقابل در میان نمی‌گذارید باعث می‌شوید این احساس در وی شکل بگیرد که توانایی فهمیدن شما را نداشته و این می‌تواند باعث احساس سردرگمی و بی‌کفایتی در وی شده و حتی به قطع رابطه منجر شود. میان زنان و مردان در نوع رفتار تفاوت‌هایی وجود دارد که شناخت این تفاوت‌ها به بهبود ارتباط کمک می‌کند. برای اطلاع بیشتر درباره تفاوت زن و مرد از دیدگاه روانشناسی کلیک کنید.

خسته‌کننده نباشید

تکرار مداوم برخی رفتارها باعث خسته شدن طرف مقابل می‌شود. به همین خاطر بهتر است تا جای ممکن سعی کنید یکنواخت رفتار نکنید. قهر کردن دائم، غرغر کردن یا حتی تهدید مداوم به اینکه رابطه را ترک می‌کنید از موضوعاتی هستند که شاید در کوتاه‌مدت نتیجه‌بخش باشند اما در بلندمدت باعث خستگی طرف مقابل شده و احتمال پایان دادن به رابطه را بیشتر می‌کنند.

راه های جذب مردان | درخواست دوستی از طرف زن

پاسخ به این سؤال که آیا مطرح کردن درخواست آشنایی از جانب خانم‌ها صحیح است یا خیر، تا حد زیادی بستگی به شخصیت شما و طرف مقابلتان و همین‌طور محیطی که در آن زندگی می‌کنید دارد و به همین خاطر نمی‌توان به‌طورقطع به آن پاسخ داد. بااین‌حال با توجه به اینکه در فرهنگ کشور ما این تقاضا معمولاً از جانب آقایان مطرح می‌شود بهتر است به دنبال هنجارشکنی نباشید. مگر اینکه احساس کنید واقعاً می‌خواهید راجع به احساس خود با طرف مقابل صحبت کنید و همین‌طور پیامدهای آن را نیز خواهید پذیرفت.

راه های جذب مردان | نقش روانشناسی

بسیاری از خانم‌ها در روابط عاطفی خود مرتباً شکست می‌خورند اما دلیل آن را پیدا نمی‌کنند. همان‌طور که گفته شد بسیاری از مواقع دلیل شکست خوردن رابطه یا ناتوانی از ایجاد روابط جدید این است که فرد متوجه ایرادات رفتاری خود نیست. کمک گرفتن از مشاورین روانشناسی به شما این امکان را خواهد داد که با نقاط ضعف رفتار خود آشنا شوید و همین‌طور راه‌هایی را برای برطرف کردن آن‌ها به شما آموزش خواهد داد. همچنین شما می‌توانید با توصیف فرد موردنظرتان برای مشاور از میزان تناسب خود با وی نیز مطمئن شوید. برای دریافت مشاوره رابطه دختر و پسر کلیک کنید.

برای دریافت مشاوره در زمینه ارتباط با جنس مخالف می توانید در هر زمان از روز برای مشاوره تلفنی با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی ذهن نو از طریق شماره 02166419012 تماس بگیرید.

 

 

سؤالات متداول

آیا مطرح کردن درخواست دوستی از طرف خانم‌ها کار اشتباهی است؟

پاسخ به این سؤال تا حد زیادی بستگی به دیدگاه‌های شما و طرف مقابل و همین‌طور میزان علاقه شما به وی دارد. با توجه به اینکه در فرهنگ کشور ما مطرح کردن درخواست دوستی می‌بایست از جانب آقایان صورت بگیرد، بهتر است برای این کار پیش‌قدم نشوید. بااین‌حال اگر احساس می‌کنید با توجه به شرایط موجود در ارتباط شما این موضوع پیامد چندانی برایتان ندارد می‌توانید درخواستتان را مطرح کنید.

چه راه‌هایی برای جذب مردان وجود دارد؟

داشتن اعتمادبه‌نفس، برنامه‌ریزی برای ساعات شبانه‌روز خود و همچنین انجام ندادن برخی رفتارها مانند تهدید به پایان رابطه یا اطاعت بیش‌ازحد از خواسته‌های طرف مقابل می‌تواند باعث جذب دیگران به سمت شما باشد.

 

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس با برترین مشاوران از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

سراسر کشور :9099070354 استان تهران :9092301539

 

 

جهت مشاوره تلفنی با موبایل و رزرو وقت حضوری

 شماره تماس با موبایل : 66419012-021

 

 

منبع :  راه های جذب مردان