سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چگونه یک پسر را عاشق کنیم

چگونه یک پسر را عاشق کنیم؟ این سؤال تبدیل به یک چالش و موضوع مهم در زندگی بسیاری از دختران شده است. با توجه به اینکه داشتن یک رابطه عمیق عاطفی یکی از نیازهای اساسی هر فردی است، پس نیازی نیست برای داشتن چنین سؤالی از خود خجالت بکشید یا احساس کنید که باید این موضوع را از دیگران مخفی نگه دارید. اگر احساس می‌کنید تاکنون به هر دلیلی در روابط خود شکست خورده‌اید یا طرف مقابل چندان‌که باید به شما توجه ندارد، بهتر است راهکارهایی را برای پاسخ به این پرسش که چگونه پسری را عاشق کنیم جست‌وجو کنید. شما در این مسیر می‌توانید از مشاورین روانشناسی نیز کمک بگیرید. برای دریافت مشاوره رابطه دختر و پسر کلیک کنید.

 

 

منبع : چگونه یک پسر را عاشق کنیم

 

 

 

چگونه یک پسر را عاشق کنیم؟

اینکه چطور بتوانید فرد مورد نظرتان را عاشق خود کنید سوالیست که با توجه به شخصیت شما و طرف مقابل و همین‌طور میزان ارتباط میان شما متفاوت خواهد بود اما بعضی از راهکارها در اکثر مواقع و در ارتباط با بیشتر آقایان می‌تواند شما را به هدفتان برساند. بهتر است به این راهکارها توجه داشته باشید و با توجه به شرایط خود و طرف مقابل تغییراتی در آن‌ها ایجاد کنید:

1. به آراستگی ظاهرتان اهمیت بدهید

مهم نیست ارتباط شما با پسر موردعلاقه‌تان در چه حد باشد، حتی اگر صرفاً در حد سلام و احوالپرسی نیز با یکدیگر آشنا هستید یا می‌خواهید توجه او را به سمت خود جلب کنید، یکی از اولین اصولی که باید به آن توجه داشته باشید این است که آراستگی ظاهرتان را حفظ کنید. به این موضوع توجه داشته باشید که آراستگی ظاهری به معنای آرایش کردن بیش‌ازحد و یا تغییر دائم لباس‌ها نیست. بالعکس خانم‌هایی که برای جلب‌توجه به این رفتارها دست می‌زنند دیر یا زود باعث خستگی طرف مقابل می‌شوند. سعی کنید تا حد ممکن و در یک حد معمول همیشه تمیز و مرتب باشید. ظاهر موضوعی است که حتی اگر هیچ ارتباط کلامی میان شما وجود نداشته باشد، می‌تواند توجه طرف مقابل را به سمت شما جلب کند. درنتیجه به این موضوع توجه داشته باشید.

2. اعتمادبه‌نفستان را بالا ببرید

همه انسان‌ها به افرادی که اعتمادبه‌نفس بالایی دارند و برای خود احترام قائل می‌شوند بیش از سایرین توجه می‌کنند. اگر می‌خواهید دیگران را به سمت خود جلب کنید در درجه اول باید خودتان را باور داشته باشید. حتی اگر احساس می‌کنید نسبت به طرف مقابل پایین‌تر هستید، سعی کنید در رفتار خود این موضوع را از او پنهان نگه دارید. همواره به‌گونه‌ای با دیگران برخورد کنید که گویی از خود و توانایی‌ها و امتیازاتتان اطمینان کامل دارید. اگر احساس می‌کنید در این زمینه ضعیف هستید، بهتر است از یک مشاور کمک بگیرید.

تماس با مشاور

3. چگونه یک پسر را عاشق کنیم | متعادل رفتار کنید

حفظ تعادل یکی از مهم‌ترین موضوعاتی است که برای علاقمند کردن یک پسر باید به آن توجه داشته باشید. محبت یا بی‌توجهی بیش‌ازحد هر دو به یک اندازه می‌توانند آسیب‌زا باشند. سعی کنید محبت، صداقت و تمامی رفتارهای خود را بر اساس مدت‌زمانی که از رابطه گذشته عمیق کنید. افرادی که بدون توجه به این موضوع از ابتدا بیش‌ازحد عاشقانه رفتار می‌کنند، در ذهن طرف مقابل سؤال‌هایی را به وجود می‌آورند که شاید باعث پایان رابطه شود. درعین‌حال وقتی بدون توجه به رفتار طرف مقابل با او برخورد سردی داشته باشید، ممکن است او را به این نتیجه برسانید که از این رابطه به نتایج دلخواه نخواهد رسید.

4. به نقش‌های جنسیتی توجه داشته باشید

یکی از موضوعاتی که برای عاشق کردن پسر موردعلاقه‌تان باید به آن توجه داشته باشید این است که همیشه در رابطه نقش یک زن را ایفا کنید و اجازه دهید طرف مقابل تنها مرد رابطه باقی بماند. به‌طورکلی و بر اساس یک تمایل فطری مردان به سمت زنانی گرایش پیدا می‌کنند که نقش‌های زنانه و همین‌طور ظرافت‌های زنانه را به‌خوبی در رفتار خود رعایت می‌کنند. این زنان علاوه بر اینکه احساس مراقبت کردن را به مردان منتقل می‌کنند، به‌خوبی به آن‌ها اجازه می‌دهند که به‌عنوان یک مرد به حمایت بپردازند. حتی اگر با طرف مقابلتان صرفاً در حد یک سلام و احوالپرسی ساده ارتباط دارید، در این برخوردها نهایت ظرافت و احساس زنانگی خود را به کار بگیرید.

 یکی از هشدارهایی که باید مدنظر داشته باشید این است که رفتارهای مردانه مثل استفاده از اصطلاحات آقایان، پرداخت کردن صورت‌حساب یا انجام برخی کارها اگرچه از شما یک دوست خوب می‌سازند اما احتمالاً طرف مقابل شما را به‌عنوان شریک احساسی در نظر نخواهد گرفت. بهتر است حتی گاهی برای کارهایی که به‌تنهایی می‌توانید انجام دهید نیز از آقایان کمک بگیرید. این موضوع به آن‌ها احساس مفید بودن می‌دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه تفاوت زن و مرد از دیدگاه روانشناسی کلیک کنید. 

5. رازهای زندگیتان را برملا نکنید

در یک رابطه هیچ‌چیز بهتر از صداقت نیست و اگر می‌خواهید ارتباط شما برای طولانی‌مدت باقی بماند، باید هر آنچه را به طرف مقابل مربوط می‌شود با وی در میان بگذارید. بااین‌حال بهتر است برای بیان این مسائل زمان مناسبی را پیدا کنید. ابتدای آشنایی و زمانی که شناخت طرف مقابل از شما کافی نیست صحبت کردن از موضوعات مختلف زندگی و به‌خصوص روابط گذشته باعث ایجاد سوءتفاهم‌هایی در ذهن وی خواهد شد. این موضوع می‌تواند باعث شکل‌گیری ذهنیت منفی از شما در باور طرف مقابل باشد که بعدها باید زمان زیادی را صرف تغییر آن کنید و یا ممکن است او تصمیم بگیرد که این رابطه را ترک کند. پس اگر هنوز به رابطه قبلی فکر می‌کنید و یا مسائل حل نشده دارید مقاله مراحل شکست عشقی را بخوانید. 

6. چگونه یک پسر را عاشق کنیم | خود را نیازمند نشان ندهید

یکی از اشتباهاتی که بسیاری از خانم‌ها انجام می‌دهند تحت‌فشار گذاشتن طرف مقابل برای ازدواج و یا تهدید کردن او به ازدواج با فردی دیگر است. این موضوع به‌ویژه اگر زمان زیادی از رابطه شما نگذشته، می‌تواند باعث این تصور در طرف مقابل شود که شما قصد محدود کردن او را دارید. به همین خاطر سعی کنید در یک ارتباط تا جای ممکن خود را نیازمند نشان ندهید. بالعکس با رفتارهایتان این باور را در طرف مقابل ایجاد کنید که او باید هرچه سریع‌تر برای داشتنتان اقدام کند. شما می‌توانید مرزها و محدودیت‌های ارتباطی‌تان را با توجه به باورها و فرهنگ خود و خانواده‌تان تنظیم کنید و یا درصورتی‌که احساس می‌کنید رابطه‌ای برای شما مناسب نیست از آن خارج شوید اما بهتر است از طرف مقابل نخواهید که برای ازدواج با شما قدم بردارد.

7. استقلال داشته باشید

اگر به دنبال پاسخ این سؤال هستید که چگونه یک پسر را عاشق خود کنیم بهتر است به استقلال به‌عنوان یک راهکار کلیدی توجه داشته باشید. مردان از زنانی که چه به لحاظ فکر و عقیده و چه به لحاظ مالی استقلال دارند بیشتر خوششان می‌آید. احتمالاً متوجه این موضوع شده‌اید که همه برای افرادی که دارای فکر و ایده از جانب خودشان هستند و مستقل از محیط رفتار می‌کنند احترام بیشتری قائل هستند. درنتیجه برای جذب مردان به این موضوع توجه داشته باشید که شما در ابتدا باید هویتی مستقل برای خود داشته باشید. برای کسب اطلاع بیشتر در زمینه شناخت مردان کلیک کنید. 

8. منفی نباشید

رفتارهای منفی مانند قهر کردن، تهدید به تمام کردن رابطه یا غر زدن اگرچه گاهی می‌تواند شما را برای طرف مقابل جذاب‌تر کند اما تبدیل‌شدن آن‌ها به عادت ازجمله مسائلی است که می‌تواند باعث پایان یافتن رابطه شود. هنگامی‌که از موضوعی ناراحت هستید و به‌جای بیان دلایل آن قهر می‌کنید یا بهانه می‌گیرید، این احساس را به طرف مقابل می‌دهید که در شناخت احساسات شما ناتوان است و این موضوع پس از مدتی باعث خسته شدن وی از شما خواهد شد.

9. برای روز خود برنامه‌ریزی داشته باشید

سعی کنید تا جای ممکن فعالیت‌های مختلفی برای طول روز خود داشته باشید و در کنار این فعالیت‌ها زمانی را هم به طرف مقابل اختصاص دهید. هنگامی‌که شما در تمامی ساعات شبانه‌روز برای پاسخ دادن به طرف مقابل خود و دیدار با او وقت داشته باشید این احساس را در وی ایجاد می‌کنید که هیچ برنامه‌ای به غیر از او در زندگی ندارید و این می‌تواند شما را در ذهن وی تبدیل به یک آدم ناخوشایند کند.

10. چگونه یک پسر را عاشق کنیم | گاهی مخالفت کنید

اگر می‌خواهید کسی را به سمت خود جذب کنید موافقت بیش‌ازحد و به عبارتی تسلیم خواسته‌های وی بودن نمی‌تواند راهکار مناسبی باشد. این وضعیت شما را در موضع ضعف قرار می‌دهد و هیچ‌کس عاشق انسان‌های ضعیف نمی‌شود. اگر با موضوعی مخالفت دارید بهتر است مخالفت خود را بیان کنید یا در موقعیت‌های مختلف نظر و سلیقه خود را بگویید. اگر می‌خواهید طرف مقابل احساس کند که شما او را دوست دارید و با درخواست‌هایش موافقت می‌کنید، نخست باید نظر خود را بیان کرده و سپس به او بگویید برای خوشحالیش حرف او را می‌پذیرید. هنگامی‌که از ابتدا با همه‌چیز موافقت می‌کنید طرف مقابل متوجه هدف شما نخواهد شد.

11. هم‌صحبت خوبی باشید

برای اینکه عشق و توجه پسر موردعلاقه‌تان را به دست آورید، سعی کنید همراه و هم‌صحبت خوبی باشید. همه انسان‌ها در شرایطی که احساس کنند کسی حرفشان را می‌فهمد و از صحبت کردن با او احساس آرامش می‌کنند، نسبت به وی احساس بهتری پیدا خواهند کرد. سعی کنید اطلاعات بیشتری راجع به علاقمندی‌ها و روحیات طرف مقابل کسب کنید و تا جای ممکن در شرایط مختلف به او این احساس را بدهید که می‌تواند روی کمک شما حساب کند.

12. به زندگی طرف مقابل احترام بگذارید

اگر می‌خواهید احترام و علاقه را از طرف مقابل خود دریافت کنید، باید در رفتار و گفتار خود به او احترام بگذارید. در شرایطی که طرف مقابل شما می‌خواهد زمانی را تنها باشد یا با خانواده خود وقت بگذراند، به خواسته‌های او احترام بگذارید. اگر طرف مقابل شما احساس کند که مشغله‌های کاری و علاقه‌مندی‌های او را درک می‌کنید و درعین‌حال که از بودن در کنار وی لذت می‌برید و برای او محدودیتی ایجاد نمی‌کنید رابطه‌تان کیفیت بهتری خواهد داشت.

13. چگونه یک پسر را عاشق کنیم | ایجاد انرژی مثبت

به میزانی که بتوانید خاطرات شادی را با طرف مقابلتان ایجاد کنید احساس تعلق‌خاطر را در وی افزایش خواهید داد. به همین خاطر سعی کنید با توجه به علایق هردو نفر برنامه‌هایی را تنظیم کنید که اوقات خوشی را در کنار یکدیگر بگذرانید. این اوقات خوش حتی می‌تواند به‌صورت مجازی و از راه دور نیز ساخته شود. برای مثال زمان‌هایی را باهم قرار بگذارید و یک کار را انجام دهید. می‌توانید از طریق عکس یا تماس تصویری نیز در این شرایط همراه یکدیگر باشید.

 

چگونه یک پسر را عاشق کنیم | برقراری رابطه جنسی

بعضی از خانم‌ها برقراری رابطه جنسی را وسیله‌ای برای جلب‌توجه و محبت طرف مقابل می‌دانند. گاهی ممکن است به‌اشتباه این تصور برای فردی پیش بیاید که درخواست داشتن رابطه جنسی از جانب پسر به معنای علاقه به اوست و یا در برخی مواقع فرد برای جلوگیری از پایان دادن به یک رابطه عاطفی وارد رابطه جنسی می‌شود. به این موضوع توجه داشته باشید که رابطه جنسی هرگز وسیله خوبی برای ایجاد محبت یا پایبند کردن طرف مقابل نیست.

اگر مردی به‌واقع شما را دوست داشته باشد، هرگز به دلیل محدودیت‌های جنسی ترکتان نخواهد کرد و اگر فردی قصد ترک کردن شما را داشته باشد حتی در صورت برقراری رابطه جنسی نیز این کار را خواهد کرد. درنتیجه صرفاً در شرایطی وارد ارتباط جنسی شوید که خودتان تمایل به تجربه آن داشته باشید.

 

چگونه یک پسر را عاشق کنیم | مطرح کردن پیشنهاد دوستی از طرف خانم‌ها

یکی از سؤالاتی که معمولاً از جانب خانم‌ها مطرح می‌شود این است که آیا پیشنهاد دادن آن‌ها به یک آقا برای شروع رابطه صحیح است؟ برای پاسخ به این سؤال باید فرهنگ خود و طرف مقابل و همین‌طور کیفیت ارتباطتان را در نظر بگیرید. با توجه به اینکه دیدگاه غالب در کشور ما معتقد است که خانم‌ها نباید چنین درخواستی را مستقیماً مطرح کنند، بهتر است از انجام آن صرف‌نظر کنید و راه‌های دیگری را در برای به دست آوردن طرف مقابل تجربه نمایید. برای مثال می‌توانید ارتباط خود را از طریق یک دوستی مجازی در شبکه‌های اجتماعی شروع کنید و یا از یک دوست مشترک بخواهید شما را به یکدیگر معرفی کند.

برای دریافت مشاوره در زمینه ارتباط با جنس مخالف می توانید در هر زمان از روز برای مشاوره تلفنی با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی ذهن نو از طریق شماره 02166419012 تماس بگیرید.

 

 

سؤالات متداول

مهم‌ترین رفتاری که با آن می‌توان یک پسر را عاشق کرد چیست؟

شما برای جذب یک پسر به سمت خود باید مجموعه‌ای از ویژگی‌ها ازجمله ظاهر آراسته، اعتمادبه‌نفس و همین‌طور محبت و همدلی را در کنار هم داشته باشید.

 

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس با برترین مشاوران از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

سراسر کشور :9099070354 استان تهران :9092301539

 

 

جهت مشاوره تلفنی با موبایل و رزرو وقت حضوری

 شماره تماس با موبایل : 66419012-021

 

 

 

منبع : چگونه یک پسر را عاشق کنیم