سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قرص ویاگرا

آیا تا به حال اسم قرص ویاگرا را شنیده‌اید؟ ویاگرا نام تجاری داروی سیلدنافیل است که تاثیر بسیار زیادی در بالا بردن توان جنسی آقایان و حل مشکل اختلال نعوظ دارد. قرص ویاگرا نیز مانند اکثر داروها در کنار تمام مزایای خود عوارض جانبی نیز به همراه دارد. به همین دلیل توصیه می‌شود که از مصرف خودسرانه آن بپرهیزید و قبل از هر اقدامی به یک فرد متخصص در زمینه مشکلات جنسی مراجعه نمایید. در ادامه مقاله به بررسی کامل قرص ویاگرا و چگونگی مصرف آن می‌پردازیم. برای دریافت مشاوره جنسی کلیک کنید.

 

 

منبع : قرص ویاگرا

 

 

 

قرص ویاگرا (سیلدنافیل)

نکته جالب توجه قرص ویاگرا آن است که ابتدا برای حل مشکلات قلبی و عروقی مانند فشار خون روانه بازار شد. پس از چندی که تاثیر این قرص به روی بدن شناسایی شد دانشمندان متوجه شدند که قرص ویاگرا در درمان این مشکلات تاثیر آنچنانی ندارد. در عوض متوجه شدند که قرص ویاگرا تاثیر مثبتی به روی عملکرد جنسی فرد می‌گذارد. این قرص مشکلات نغوظ و ناتوانی در تجربه چندبار پشت هم را درمان می‌کند. داروی ویاگرا از سال 1998 به طور رسمی به بازار وارد شد. سازمان غذا و دارو این قرص را برای درمان اختلالات جنسی تایید کرد.

 

عملکرد قرص سیلدنافیل

قرص ویاگرا یا سیلدنافیل برای درمان مشکلات و ناتوانی‌های جنسی در مردان مورد استفاده قرار می‌گیرد. عملکرد این قرص به این صورت است که جریان فشار خون به آلت تناسلی را بیشتر می‌کند. علت محبوبیت داروی ویاگرا به خاطر سهولت استفاده آن و تاثیر مثبت بر روی رابطه جنسی است.

تماس با مشاور

قرص ویاگرا جریان خون به سمت آلت تناسلی را کنترل می‌کند. با بیشتر شدن جریان خون به سمت آلت تناسلی، روند طبیعی انزال افزایش می‌یابد. ویاگرا تاثیر خوبی به روی تحریک پذیری می‌گذارد. اما این دلیل نمی‌شود که فرد به تحریک طبیعی نیاز نداشته باشد، باید از راه‌های طبیعی تحریک نیز استفاده کنید.

 

تاثیر قرص ویاگرا

قرص ویاگرا در کنار سه عامل مهم دیگر می‌تواند در بهبود کیفیت رابطه جنسی کمک کننده باشد. این سه بخش شامل تامین خون مناسب، برانگیختگی به اندازه کافی و سیستم عصبی سالم هستند. اگر یکی از این سه بخش به دلایل گوناگون مانند عمل جراحی از کارکرد طبیعی برخوردار نباشد، قرص ویاگرا بی تاثیر خواهد بود. در چنین شرایطی فرد باید به پزشک مراجعه کند تا از طریق تزریق یا راه‌های دیگر اختلال نعوظش را درمان کند. برای آشنایی با انواع روش های درمان اختلال نعوظ کلیک کنید.

در مواردی که ناتوانی جنسی جنبه روانی داشته باشد، قرص ویاگرا نمی‌تواند تاثیر خوبی به جا بگذارد. فرد در این مرحله نیازمند کمک‌های روانشناس و مشاور است تا مشکلات روانی‌اش را حل کند. بهترین راه برای درمان اختلالات جنسی روان درمانی می‌باشد. این روش با کمترین عوارض پایدارترین تاثیر را می‌گذارد.

 

نحوه مصرف قرص ویاگرا

اگر در ابتدای دوره مصرف قرص ویاگرا قرار دارید آن را با دوز 50 میلی گرم شروع کنید. اگر این دوز دارو برایتان موثر واقع شد، می‌توانید از قرص‌های 25 میلی گرمی نیز استفاده نمایید. اگر 50 میلی گرم برای شما بی تاثیر بود یا تاثیر آن تنها در 4 ساعت بعد از مصرف باقی می‌ماند، دوز قرص را به 100 میلی گرم افزایش دهید.

این قرص را یک تا دو ساعت قبل از انجام عمل جنسی مصرف کنید. اول باید مطمئن شوید که مصرف این قرص برای شما تاثیر گذار بوده است. نکته مهمی که معمولا افراد نسبت به آن دچار سوتفاهم می‌شوند این است که با وجود این قرص همچنان به تحریک طبیعی جنسی نیاز دارید. اگر تحریک جنسی انجام نشود، این قرص هیچ بهبودی در عملکرد جنسی شما ایجاد نمی‌کند. همچنین این قرص برای درمان بی میلی مردان فایده‌ای ندارد.

 

عوارض مصرف قرص ویاگرا

این دارو در اکثر مردان هیچ عوارض جانبی‌ای در پی ندارد. یک درصد از افرادی که این دارو را مصرف می‌کنند متوجه تغییراتی در بینایی خود شده‌اند. به عنوان مثال نوعی تغییر رنگ یا رنگ زرد در بینایی‌شان می‌بینند. این عارضه که از قرص ویاگرا به جا می‌ماند مساله مهمی نبوده و بعد از چند ساعت بهبود می‌یابد. در بعضی موارد افراد پس از خوردن داروی ویاگرا دچار عوارضی مانند سردرد و سرگیجه، سوزش و اختلال نعوظ، اختلالات بینایی و احتقان بینی شده‌اند.

ممکن است این قرص عوارض جدی‌تری مانند درد در قفسه سینه و قلب را نیز به وجود آورد. امکان دارذ این قرص زمان نعوظ را بالا ببرد و زمان نعوظ بیشتر از 4 ساعت شود؛ در نتیجه درد و صدمات احتمالی به آلت تناسلی مرد وارد شود. اگر با این عوارض مواجه شدید فورا به پزشک مراجعه کنید.

نکته مهم این است که عوارض این دارو معمولا در مواردی دیده می‌شود که افراد دارو را بهصورت خودسرانه مصرف کرده‌اند.

 

موارد منع مصرف

در صورتی که هریک از مشکلات زیر را دارید، حتما به پزشک معالج خود اطلاع دهید و برای مصرف دارو با او مشورت کنید.

_فشار خون
_مشکلات قلبی
_داشتن سابقه سکته مغزی
_مشکلات بینایی
_بیماری‌های کبدی و کلیوی
_مشکلات مربوط به گردش خون
_هرگونه بیماری خونی
_مشکل در آلت تناسلی
_زخم معده
نکته: علاوه بر موارد فوق، هر بیماری دیگر را نیز به پزشک معالج خود اطلاع دهید. 

 

فاکتورهایی که به میزان اثر بخشی قرص ویاگرا تاثیر گذارند

سن افراد از جمله فاکتورهای مهمی است که به روی مدت اثربخشی این دارو تاثیر می‌گذارد. رژیم غذایی که فرد در سبک زندگی‌اش از آن پیروی می‌کند نیز عامل مهم دومی است که در مدت زمان تاثیرگذاری این دارو تغییر ایجاد می‌کند. مصرف الکل باعث می‌شود جریان خون به سمت آلت تناسلی کمتر شود و در نتیجه نعوظ سخت‌تر اتفاق بیوفتد. هر چقدر دوز دارو بیشتر باشد قطعا تاثیربخشی آن نیز طولانی مدت تر خواهد بود.

برای دریافت مشاوره در زمینه مسائل جنسی می‌توانید در ساعت از روز برای مشاوره جنسی تلفنی از طریق شماره 02166419012 با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی ذهن نو تماس حاصل نمایید.

سوالات متداول

چه درمان هایی جایگزین قرص ویاگرا هستند؟

اختلالات جنسی معمولا از مسائل دیگری مانند اضطراب و نداشتن اعتماد به نفس ناشی می‌شود. در نتیجه روان شناسان و مشاوران تلاش می‌کنند با حل کردن این مشکلات مراجعان، کیفیت نعوظ آن‌ها را بالا ببرند. اگر شواهدی ببینند که این مشکلات در شما وجود دارد جلساتی تربیت می‌دهند که مشکل شما به صورت ریشه‌ای از بین ببرد.

 

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس با برترین مشاوران از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

سراسر کشور :9099070354 استان تهران :9092301539

 

 

جهت مشاوره تلفنی با موبایل و رزرو وقت حضوری

 شماره تماس با موبایل : 66419012-021

 

 

منبع : قرص ویاگرا