سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اسپری تاخیری

اسپری تاخیری یکی از محصولات جنسی پرفروش در ایران است. این اسپری مشکل زود انزالی در مردان را به طور آسان و موقتی حل می‌کند، اما متاسفانه معایب و ضررهای زیادی نیز دارد که معولا فروشندگان از ذکر آن خودداری می کنند. جالب آن که بسیاری از کسانی که از این دست مواد استفاده می‎‌کنند، طبق معیارهای استاندارد اصلا دچار اختلال زودانزالی هم نیستند و تنها برای رفع وسواس‌های جنسی به سمت این دست مواد کشیده می‌شوند. آموزش های جنسی و بالا رفتن اطلاعات جنسی به بسیاری از افراد کمک کرده تا رابطه جنسی با کیفیت‌تری را تجربه کنند. اگر قصد خرید یا مصرف اسپری‌های تاخیری را دارید، حتما ابتدا مشاوره جنسی دریافت کنید.

 

 

منبع :  اسپری تاخیری

 

 

اختلال زود انزالی چیست ؟

اختلال زود انزالی مشکل یک سوم مردان جهان و هشتاد درصد مردان ایران است . در اثر این اختلال ارضای جنسی زودتر از موعد و بدون خواست و کنترل صورت می‌گیرد . حتی در بعضی از مردان ارضای جنسی زودتر از رابطه جنسی کامل اتفاق می‌افتد و باعث ناراحتی زوجین می‌شود.

دلیل این اختلال ترکیبی از عوامل روانی و مشکلات بیولوژیکی (جسمی) است . افراد مبتلا به این اختلال اکثرا دارای چالش‌های روحی روانی مثل اضطراب، افسردگی، شرم، کمبود اعتماد به نفس و عزت نفس، مشکل در رابطه عاطفی و … هستند.

از آن جا که زودانزالی باعث نارضایتی زنان می‌شود، مردان را دچار کمبود اعتماد به نفس، خجالت و شرم می‌کند. به همین دلیل درمان‌های مقطعی ارائه شده بیشتر مورد توجه افراد قرار می‌گیرد. اسپری تاخیری نیز یکی از روش‌های موقتی است که پس از چندین بار استفاده تاثیر خود را از دست می‌دهد. درمان دائمی در واقع مشروط به حل چالش‌های روحی و شخصیتی خود فرد دارد. چه بسا اینکه برخی از مواد غذایی و سبک‌های زندگی آثار نامطلوبی بر عملکرد جنسی می‌گذارند. برای اشنایی با نشانه ها و علت زود انزالی کلیک کنید. 

تماس با مشاور

اسپری تاخیری یک محصول جنسی موفق و پرطرفدار است که با استفاده آن می‌توان به طور کوتاه مدت و برای تنها چند نوبت زودانزالی را حل کرد.

 

اسپری تاخیری از چه موادی ساخته شده؟

اسپری‌های تاخیری بسته به مارک و نوع مواد تشکیل دهنده دارای تفاوت‌هایی هستند، اما به طور کلی چند ماده مشخص وجود دارد که تقریبا در تمام اسپری‌های تاخیری به کار می رود. برخی از این مواد عبارتند از:

  • لیدوکائین ( بی حس کننده) – (توجه نمایید لیدوکائین موجود در اسپری تاخیری باید بین 10 تا 15 درصد باشد نه بیشتر و نه کمتر)
  • بنزوکائین (جلوگیری کننده از حساسیت پوستی)
  • اتانول
  • آب
  • بنزین الکل

 

در خرید اسپری تاخیری به چه مواردی باید دقت کرد؟

1- اسپری‌های تاخیری انواع قوی و ضعیف دارند که انواع قوی آن تاثیرات منفی بیشتری بر روی سلامت انسان می‌گذارد.

2- اگر یک مارک اسپری برای شما خوب عمل کرد، دفعات بعدی نیز از همان استفاده کنید.

3- بهتر است در خصوص خرید این نوع اسپری از پزشک خود مشورت بگیرید.

 

اسپری تاخیری چطور اثر می‌کند؟

اسپری تاخیری مسیر انتقال پیام‌های عصبی به آلت مردانه را مسدود می‌نماید  و باعث می‌شود حساسیت لمسی در ناحیه جنسی مردانه کاهش یابد. به همین دلیل یعنی بی حس شدن آلت مردانه است که بعد از استفاده این نوع اسپری انزال به تاخیر می‌افتد.

 

بیشتر بخوانید : قرص تاخیری | بهترین قرص تاخیری قوی بدون عوارض

 

چطور باید از اسپری تاخیری استفاده کرد؟

همراه هر نوع اسپری تاخیری که از داروخانه تهیه می‌کنید، یک بروشور وجود دارد که با مطالعه آن می‌توانید نحوه مصرف آن نوع اسپری را یاد بگیرید. اما به طور عمومی اسپری‌های تاخیری را باید به روش زیر مصرف کنید.

ابتدا چند بار اسپری را تکان دهید.

سپس اسپری را به حساس‌ترین نقطه آلت یعنی کلاهک آلت مردانه بزنید (می‌توانید مستقیم اسپری کنید یا روی انگشت خود اسپری کنید و به سر آلت خود بمالید)

توجه داشته باشید که زمان زدن اسپری تاخیری روی آلت نباید بیشتر از ده ثانیه و بیشتر از سه بار باشد.

در مرحله سوم کلاهک آلت خود را کمی با دست ماساژ دهید.

بعد از انجام این مراحل باید چند دقیقه ( بین 5 تا 20 دقیقه بسته به سرعت جذب پوستتان) صبر کنید و سپس به عمل جنسی مشغول شوید.

نکته های خواندنی قبل از مصرف اسپری تاخیری

  • اسپری را دور از نور آفتاب نگهداری کنید.
  • اسپری را به سمت خارج بدن بزنید و هرگز نگذارید محتویات اسپری به بیضه و مجاری ادراری شما برسد.
  • اسپری را بیشتر از 3 بار در روز استفاده نکنید، چرا که بدن شما نسبت به آن مقاوم می‌شود.
  • اگر می خواهید اثر تاخیری اسپری به همسرتان منتقل نشود، حتما بعد از اثر کردن اسپری آلت خود را شست و شو دهید یا از کاندوم استفاده کنید.

عوارض استفاده از اسپری تاخیری

گرچه این اسپری اثرات مثبت زیادی دارد مثل این که شما را بسیار آسان و راحت از شر زود انزالی خلاص می‌کند و به شما اعتماد به نفس در رابطه جنسی می‌بخشد اما اثرات منفی بسیاری نیز دارد که بهتر است قبل از مصرف از آن‌ها اطلاع داشته باشید.

اتثرات منفی

اسپری تاخیری بر روی کیفیت و تعداد اسپرم‌ها تاثیر منفی دارد و ممکن است شما را در باروری دچار مشکل کند.

مواد سازنده این نوع اسپری‌ها برای زنان باردار و جنین مضرند . به همین دلیل اگر همسرتان باردار است نباید از اسپری تاخیری استفاده کنید.

تماس محتویات اسپری تاخیری با مجاری ادراری می تواند سبب مشکل در ادرار گردد به همین دلیل توصیه می‌شود هرگز روی بیضه‌ها و مجاری ادرار نزنید.

این اسپری می‌تواند برای بیماران قلبی، مبتلا به صرع و تشنج، بیماران کبدی و کلیوی خطرساز باشد.

بعضی از پوست‌ها در مقابل اسپری تاخیری واکنش بدی نشان می‌دهند و دچار خارش و التهاب می‌شوند.

این اسپری اگر به زنان انتقال پیدا کند علاوه بر این که ممکن است باعث عفونت واژن شود، لذت جنسی را در زنان کاهش می‌دهد.

لذت جنسی در مردان نیز بعد از استفاده از این نوع اسپری کم می‌شود، چرا که آلت آن‌ها بی حس شده و لذت کمتری دریافت می‌کند.

در برخی مردان باعث عدم نعوظ می‌شود.

حدود یک درصد از مصرف کنندگان اسپری تاخیری بی حسی دائمی در ناحیه آلت خود را به پزشکان گزارش دادند.

این اسپری برای رابطه اورال مناسب نیست و اگر مقدار کمی از آن بلعیده شود، سبب مشکلات جسمی خواهد شد.

 

بیشتر بخوانید :  درمان زود انزالی | قرص ها و راه های درمان زود انزالی مردان

 

سخن آخر

اسپری تاخیری اگرچه درمانی موقتی، کم هزینه و در دسترس‌تر است؛ اما معایب آن نسبت به مزایایش بیشتر است و هرگز سبب حل دائمی مشکل زودانزالی مردان نخواهد شد. به همین دلیل توصیه می‌شود برای حل دائمی مشکل زود انزالی حتما به متخصصین حوزه جنسی مراجعه کنید.

برای دریافت مشاوره در زمینه مسائل جنسی می‌توانید در ساعت از روز برای مشاوره جنسی تلفنی از طریق شماره 02166419012 با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی ذهن نو تماس حاصل نمایید.

سوالات متداول

آیا اسپری های طعم دار تاخیری مشکل ساز هستند؟

خیر . این نوع اسپری ها چون دارای اسانس میوه ای می باشند خطرناک نیستند.

اسپری تاخیری با ژل تاخیری چه تفاوتی دارد؟

میزان تاثیر و بی حسی در اسپری تاخیری بیشتر است و قوی تر عمل می کند.

 

شماره تماس ذهن نو

 

 

اسپری تاخیری