سفارش تبلیغ
صبا ویژن

طولانی شدن رابطه جنسی

طولانی شدن رابطه جنسی چگونه امکان پذیر است؟ رابطه جنسی یک امر لذت بخش و حائز اهمیت در زندگی مشترک است که تاثیر قابل توجهی بر رضایت از زندگی و صمیمیت بین زوجین دارد. از جمله مسائلی که باعث لذت‌بخش‌تر شدن و افزایش کیفیت رابطه جنسی می‌شود، طولانی‌تر کردن رابطه است. امروزه روش‌های متعددی برای این امر وجود دارد که برخی از این روش‌ها درست و برخی دیگر نادرست است. با استفاده از روش‌های درست و علمی می‌توان زمان رابطه جنسی را به طور طبیعی و بدون آسیب به بدن افزایش داد. از این جهت دانستن نکات و تکنیک‌های طولانی‌تر کردن رابطه جنسی برای زوجینی که به دنبال کیفیت و لذت بیشتر رابطه زناشویی خود هستند می‌تواند مفید باشد. در ادامه بیشتر درباره این تکنیک‌ها صحبت خواهیم کرد.

 

 

منبع :  طولانی شدن رابطه جنسی

 

 

روش‌های غلط طولانی‌تر کردن رابطه جنسی

امروزه روش‌های مختلفی برای طولانی‌تر کردن زمان رابطه جنسی وجود دارد که استفاده درازمدت از این روش‌ها باعث آسیب رساندن به سلامت بدن می‌شود و لذت رابطه جنسی کم‌ می‌‌گردد. همچنین دیگر بدن به اندازه کافی تحریک نمی‌شود. از جمله روش‌های غلط می‌توان به مصرف داروهای موضعی و خوراکی غیر مجاز برای دیر انزالی یا نعوظ طولانی مدت، استفاده از کاندوم‌ها و اسپری‌های تاخیری خیلی قوی و محصولات این چنینی اشاره کرد. باید توجه داشت که در صورت استفاده بیش از حد از این روش‌ها فرد دیگر بدون مصرف آن دارو یا ماده نمی‌تواند رابطه جنسی لذت بخشی داشته باشد.

 

بیشتر بخوانید : مشکلات جنسی | آشنایی با انواع اختلالات کژکاری جنسی

 

روش‌های طولانی شدن رابطه جنسی

انجام پیش‌نوازی

پیش‌نوازی و معاشقه قبل از دخول مهمترین بخش از یک رابطه جنسی بین زوجین محسوب می‌شود. سریع به سراغ اصل مطلب نروید و هیچ‌گاه پیش‌نوازی را فراموش نکنید. پیش‎نوازی بدن زن و مرد را آرام آرام آماده می‌کند، همین مسئله به تنهایی می‌تواند باعث جلوگیری از انزال زودرس شود. از آنجایی که پیش‌نوازی باعث تحریک تدریجی می‌شود می‌تواند بیش‌تحریکی را کاهش دهد و زمان رابطه جنسی طولانی‌تر گردد.

کاهش استرس و اضطراب

استرس و اضطراب را می‌توان به عنوان یکی از اصلی‌ترین عوامل کاهش دهنده زمان رابطه جنسی در نظر گرفت. از این جهت مدیریت کردن استرس و اضطراب چه در حین رابطه و چه در زندگی می‌تواند تاثیر زیادی بر طولانی‌تر شدن رابطه جنسی داشته باشد. اگر استرس و اضطراب زیادی دارید و مدت زمان رابطه جنسیتان کم است بهتر است به یک روانشناس متخصص در زمینه امور جنسی مراجعه کنید.

تماس با مشاور

ایجاد محیط ایمن و آرام برای طولانی شدن رابطه جنسی

برخی افراد تمایل دارند تا در محیط‌های هیجان انگیز رابطه جنسی داشته باشند. اما یکی از مسائلی که باعث می‌شود تا مدت زمان رابطه جنسی افزایش پیدا کند، برقراری رابطه در یک محیط آرام و مدیریت کردن هیجانات ناشی از آن است. برقراری رابطه جنسی در یک محیط آرام و ایمن، لذت و مدت زمان رابطه را بیشتر می‌کند، در صورت نبود یک محیط آرام و ایمن، فرد دچار اضطراب و استرس می‌شود و تمام دغدغه‌اش این است که هرچه سریعتر رابطه جنسی را به پایان برساند. از این جهت داشتن یک محیط آرام و ایمن امری حائز اهمیت برای تجربه یک رابطه جنسی طولانی مدت است.

انجام تمرینات کگل

تمرینات کگل باعث می‌شود تا فرد بتواند کنترل بیشتری بر روی انزال خود داشته باشد و مدت زمان رابطه جنسی را طولانی‌تر کند. این تمرینات هم برای مردان و هم زنان وجود دارد. مطالعات نشان داده‌ است افرادی که به طور میانگین دو ماه این تمرینات را انجام دهند، کنترل بیشتری بر انزال خود دارند و به راحتی می‌توانند انزال خود را به تعویق بیاندازند. در صورت تمایل به انجام و آشنایی با تمرینات کگل می‌توانید با یک روانشناس متخصص در زمینه مسائل جنسی ارتباط داشته باشید.

بهره بردن از روش استارت و استاپ برای طولانی شدن رابطه جنسی

می‌توان گفت موثر‌ترین روش طولانی‌تر کردن رابطه جنسی بدون مصرف دارو و مواد موضعی، روش استارت و استاپ یا شروع و توقف است. در این تکنیک فرد هر زمان که احساس کرد نزدیک به انزال است باید رابطه جنسی را متوقف کند تا تحریک کم‌تر شود، سپس بعد از چند لحظه می‌تواند دوباره رابطه جنسی و دخول را شروع کند. استفاده از این تکنیک در درازمدت باعث می‌شود تا فرد بتواند بهتر کنترل انزال را بدست بگیرد و هرچه مدت زمان بیشتری از این تکنیک استفاده شود، اثربخشی آن هم بیشتر است. با این حال نحوه صحیح انجام این تکنیک نیاز به آموزش دارد و چیزی فراتر از شروع و توقف ساده است.

استفاده از تکنیک فشار

هنگامی که در حال نزدیک شدن به تجربه ارگاسم هستید می‌توانید آلت تناسلی را از واژن خارج کنید و کلاهک آلت تناسلی را فشار دهید. این فشار باعث ایجاد یک وقفه و تعویق افتادن انزال می‌شود. پس از مدت زمان کوتاهی می‌توانید دوباره دخول را انجام دهید.

تغییر پوزیشن جنسی برای طولانی شدن رابطه جنسی

در ارتباط با پوزیشن جنسی دو مسئله وجود دارد. برخی پوزیشن‌های جنسی همراه با دخول عمیق‌تر و تحریک جنشس بیشتری همراه هستند، در چنین شرایطی انزال مردان و ارضا شدن زنان زودتر انجام می‌شود، در این وضعیت می‌توان گفت پوزیشن جنسی ارتباط مستقیم با مدت زمان رابطه جنسی دارد. علاوه بر این می‌توان با تغییر پوزیشن جنسی وقفه کوتاه مدتی در رابطه جنسی ایجاد کرد، اینکار هم باعث افزایش لذت جنسی می‌شود هم باعث کاهش بیش‌تحریکی می‌شود. با توجه به روش های گفته شده اگر همچنان عاملی برای نارضایتی در رابطه وجود دارد، حتما مشاوره جنسی دریافت کنید.

برای دریافت مشاوره در زمینه مسائل جنسی می‌توانید در ساعت از روز برای مشاوره جنسی تلفنی از طریق شماره 02166419012 با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی ذهن نو تماس حاصل نمایید.

سوالات متداول

آیا خوردن دارو ترامادول برای طولانی کردن رابطه جنسی مضر است؟
 

خوردن داروهای مختلف خصوصا داروهای اعتیاد آور از جمله ترامادول شاید در کوتاه مدت موثر باشد، اما در بلند مدت آسیب‌های جسمانی و روانی زیادی به وجود می‌آورد به طوریکه پس از مدتی انجام رابطه جنسی و تحریک جنسی بدون مصرف این دارو امکان پذیر نمی‌باشد.

 

شماره تماس ذهن نو

 

 

منبع :  طولانی شدن رابطه جنسی